Sper sa fie cu folos …

Ziua 4 – Laguna Beach, San Diego

August 24th, 2010 Posted in Diverse, Excursii

Sculat, mancat, Moni a fauct sandviciuri de drum si am plecat spre Laguna Beach. O statiune foarte draguta aflata la oceanul Pacific. Am intrat cu picioarele in apa fff rece, alergat pescarusi stat 30 min si savurat.

Peste alte 2 ore am ajuns in San Diego si am vizitat The San Diego Zoo, cea mai mare gradina zoological din US. Aici am luat din greseala de la automat bilete la turul cu autocarul in loc de cele de intrare. Dar nu a fost nici o problema, am fost la o alta tanti draguta ea a anulat biletele, a virat inapoi banii pe card si ne-a eliberat biletele.

Impresia nr. 5: daca nu iti place ceva, il returnezi si nimeni nu se supara. Nu iti place ce gust are sucult tau, il returnezi, it’s ok.

Dupa ce am vazut zoo, facut un tur cu bus-ul, ne-am dat cu telegondola, am plecat spre Phoenix unde am stat peste noapte.

Drumul este aproximativ paralel cu granite cu Mexicul. Pe acest motiv am trecut de doua filter ale politiei care incearca sa impiedice intrarea ilegala a mexicanilor in US. Oricum nici nu se compara modul in care se comporta cu tine, doar din dialogul purtat isi puteau da seama daca ceva nu ii in regula. S-au uitat la bagaje, cainele a mirosit masina, s-au uitat la vize si gata.

A doua surpriza pe drum a fost cazinoul Indian. Indienii care traiesc in rezervatie sunt scutiti de la plata impozitelor si nici nu se supun tuturor legilor din US, un fel de paradis fiscal. Pe acest motiv indienii, sau cel putin cineva in numele lor, fac cazinouri. In fata intrarii erau doua locuri de parcare rezervate pentru Tribal Chif si Tribal Vice-Chif. O cladire mare, ca o sala de sport plina cu slot machines si mese de black jack, La aceste aparate plin de babe si mosi, mamici, oameni in carucior cu rotile stateau si tot trageau de maneta de la slots sau si mai usor au pus butoane sa ca nu trebuiasca sa faci prea mult exercitiu fizic. FFF ciudat, in fine, important era ca erau sucuri si cafea pe gratis.

A treia surpriza, am traversat Rocky Mountains, inchipuititiva munti claditi din bolovani, ca si cum i-ar fi rasturnat din ceva bascule imensa si au facut munti. Peisajul, drumul, apusul au fost extraordinare.

Ziua 4 – Laguna Beach, San Diego Zoo